söndag 14 april 2013

Stacking the Shelves [29] BookHaul!


Börjat hos Tynga's Reviews så handlar Stacking the Shelves allt om att dela med sig av de böcker man har fått, lånat från biblioteket eller någon vän, köpt i en butik eller online, recensionsexemplar eller kanske visa upp någon e-bok som man råkat ut för under veckan som gått!

Nu i veckan fick jag till slut mitt sista paket från min a la Påskbeställning (gjorde nämligen en nödvändig sista runda på Adlibris, men mer om det i videon) och jag är riktigt nöjd den här gången med alla böcker! 
Hoppas ni gillar videon! Enjoy!

6 kommentarer:

  1. Jag är så avis på underbara helvete, jag borde få den nästa vecka i alla fall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och det fick du, så nu kan du leva lyckliga i alla dina dagar! :D

      Radera
  2. Bra video, som vanligt! <3 Hoppas du gillar dina nya böcker. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det hoppas jag med! :D

      Radera
  3. Vill med ha nya böcker!!

    Kan du inte göra en bookshelf tour? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nya böcker sitter aldrig fel! :D

      Får se om jag gör en, måste skaffa en bättre kamera/videokamera först... har liksom bara webbkameran, och det blir ganska svårt att filma med den bland mina hyllor. ;)

      Radera