fredag 5 april 2013

Nya Omslag [6] The Iron Traitor

Det var ett tag sedan som jag gjorde ett "nya omslag" inlägg, men det är för det mesta för att jag typ aldrig hittar några nya! Men nu har jag ett och det är till en bok jag verkligen ser fram emot dessutom! The Iron Traitor av Julie Kagawa, andra boken i The Iron Fey: Call of the Forgotten! Fast kom på nu att de har bytt titeln, förut hette den The Traitor's Son. Undrar varför de bytte titel?


Jag bara avgudar den kallas tonen av omslaget! Enligt mig så är detta omslag mycket snyggare än första bokens! Jag antar att killen ska föreställa Keenan eller kan det vara spoiler! [vara Rowans son?! Om han nu hade en. Rowan var ju en förrädare till Vinterhovet, så det är ju logisk att hans son också ser väldigt vintrig ut! Så det är ju möjligt. Alla dessa möjligheter!]
Kan inte oktober komma lite fortare så att jag kan lägga vantarna på denna?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar