tisdag 9 april 2013

Nya Omslag [7] Sentinel

Det är knappast någon överraskning att höra att jag avgudar Jennifer L. Armentrouts böcker, de har aldrig gjort mig besviken och kommer säkert heller aldrig att göra det! Men trots mina känslor för hennes verk, så är det en serie som jag inte har läst första boken på (har dock läst prequel-novellen), men jag borde göra det snart för nu har sista boken fått ett omslag!!


Sentinel, sista boken i Covenant-serien. Hittills så har alla böckerna haft väldigt färgstarka omslag med massor av känsla, så att köra på ett lugnt, svart och vitt/silver tema på sista boken känns ganska bra. Man verkligen förstår att detta är sista boken, typ sista röken från en slocknande eld om man ska vara lite poetiskt. 

De tidigare böckerna i serien:




Och sedan novellerna:



Vad tycker ni om sista boken omslag?

8 kommentarer:

  1. Först tänkte jag att den såg lite..grå och tråkig ut, men när jag läste det du skrev om att det är sista boken så ändrades uppfattningen genast. Passar ganska bra då.

    SvaraRadera
  2. Alltså alla omslagen är ju så fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Och så annorlunda i jämförelse med alla klassiska tjejer i fina klänningar! :D

      Radera
  3. Tycker den är sjukt ful, tog jätte lång tid innan jag såg att det var en tulpan. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu när du nämner tulpanen... den liknar faktiskt en blomma... bara litegrann :P

      Radera
  4. Jag tycker den är ganska fin, fast lite tråkig. Min favorit är omslaget till Apollyon. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också det omslaget, och det till Elixir! Så himla fint alltså! C:

      Radera
  5. Jag tycker det är snygg, och de andra omslagen är väldigt snygga. Tror de här böckerna fockså år hamna min att läsa lista

    SvaraRadera