måndag 15 april 2013

Jag är tillbaka...

...med många nya böcker att visa upp! Eller nya för er kanske - jag har ägt dem i några år nu.

Men först några ord om min helg! Spenderade hela helgen hemma hos min mamma och mina bröder, och även om vädret inte var det bästa så gjorde sällskapet värt det! Och när jag ändå var hemma så gick jag igenom några lådor med gamla böcker från tiden då jag var med i en bokklubb. Eftersom jag ville ta med mig några upp igen till Stockholm.
Man kan säga att jag satt på golvet i mitt rum och byggde ett fort av böcker, då kan ni föreställa er hur många böcker jag hade att välja emellan. Till slut kunde jag välja ut 8 stycken baserade på omslag, favoriter och olästa böcker jag vill läsa nu. ^^


Philippas 3 Önskningar och Philippa och Drömmarkarens Dotter av Liz Kessler.
Älskar dessa omslag med siluetter! De pryder min annars ganska fula höga byrå, precis bredvid min TBR-hög. 

Jag Saknar Abby!, Kathys Hemlighet och Frukost hos Sadie av Lee Weatherly. Gillar dessa omslag jättemycket! Trots att det egentligen inte är en serie, så ser man att de på ett sätt hör ihop. :-)
Och sedan mina böcker av Tera Lynn Childs. Ursäkta Mina Fenor, Gudarnas Ö och Den Gudomliga Prövningen.

Det blev även några fler böcker, men de tänker jag ha lägga upp på min Bokbytes-sida! ^^

2 kommentarer: