onsdag 16 juli 2014

Waiting on Wednesday - Isla and the Happily Ever After

Börjat hos Breaking the Spine är Waiting on Wednesday ett sätt att visa upp ej utkomna böcker som man verkligen ser fram emot!

Isla and the Happily Ever After av Stephanie Perkins
14 Augusti 2014


From the glittering streets of Manhattan to the moonlit rooftops of Paris, falling in love is easy for hopeless dreamer Isla and introspective artist Josh. But as they begin their senior year in France, Isla and Josh are quickly forced to confront the heartbreaking reality that happily-ever-afters aren’t always forever.


Their romantic journey is skillfully intertwined with those of beloved couples Anna and Étienne and Lola and Cricket, whose paths are destined to collide in a sweeping finale certain to please fans old and new.


Kommentarer
För bara någon vecka sedan så läste jag ut Anna and the French Kiss, och nu har jag det där stora begäret efter att läsa Perkins andra böcker också! Kommer säkerligen att beställa hem både Lola och Isla så i augusti! Längtar!

2 kommentarer:

  1. Jag längtar typ också efter den här, även om jag inte har läst någon av hennes böcker tidigare! ;D Men Anna... ska med i nästa bokbeställning ;)
    PS. Jag har taggat dig på min blogg! :D

    SvaraRadera
  2. Åh måste också se till att läsa Lola och den här när den kommer ut~ Och kanske en omläsning på Anna, bara för skojs skull ;)

    SvaraRadera