fredag 18 juli 2014

Fråga på!

Vem gillar inte att ställa frågor till någon på nätet och faktiskt få svar på dem? Jag vet iaf att jag älskar det! Och jag kan bara hoppas på nu att du tycker samma sak, för nu har du chansen att ställa hur många frågor du vill till mig! ^^

Under en veckas tid så kan du ställa frågor till mig om vad som helst! Du kanske vill veta mina favoritförfattare, vad jag har gjort i mitt liv, vilken min favorit pokémon är, vilken fictionell värld jag vill leva i, vilken Doctor (från Doctor Who då) jag gillar bäst eller varför jag har så många olästa böcker i mina hyllor - låt din fantasi sätta gränser!

Kommentera bara det här inlägg eller skicka ett mail till mig, så får ni svaret i ett svars-inlägg om en vecka, vilket blir den 25 juli!

(snälla skriv någon fråga, för annars ser det här inlägget verkligen dumt ut!)

5 kommentarer:

  1. Vilken är din största litterära förändring genom åren (har du övergett en genre för en annan t.ex)?!

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag ju nyfiken på varför du har så många olästa böcker eftersom jag själv har en enorm hög olästa är det intressant att veta andras anledningar.
    Favorit film och favorit tv-serier!
    Om du ska se en Film/Tv-serie som är baserad på en bok/bokserie måste du då läsa boken först eller hur gör du?

    SvaraRadera
  3. Favoritdoktor? (hehe. Men jag blev nyfiken!)
    Och om du har någon OTP?

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med frågestund! Vilka är dina absoluta favoritböcker? Varför tror du att de är just de? Vilka böcker har du inte läst, men tror kommer att bli favoriter? :)

    SvaraRadera
  5. Vad jobbar du med? Har du några litterära tatueringar? Finns det någon bok som du brukar ge bort i present?

    SvaraRadera