lördag 19 juli 2014

TMI-taggen

Har blivit taggad av fina Alba att göra Too Much Information-taggen! Here we go!

1. Vad har du på dig?
Klänning. För varmt ute för något annat!

2. Hur lång är du?
Är ganska kort, bara 163 centimeter. =P

3. Några piercingar?
Två hål per öra, så fyra stycken totalt.

4. OTP?
Fick precis reda på att OTP betyder "one true pairing" (jag är inte alls långsam när det gäller alla dessa förkortningar!) och då måste jag välja Alyssa och Morpheus (Splintered), Clary och Jace (City of Bones) samt Kaylee och Tod (Soul Screamers).

5. Favoritprogram/tv-serie?
Älskar serien Friends och har blivit närmast beroende av Doctor Who under det senaste året!

6. Favoritartist/band?
För många att hålla koll på! xD

7. Någonting du saknar?
Regnmoln och kyla. Allvarligt, jag gillar inte när sommaren blir så här varm! Blir helt utslagen och kan i stort sett inte göra någonting. Så jag vill ha lite regn!

8. Favoritlåt?
Se ovan på fråga 6.

9. Hur gammal är du?
20 år, blir 21 den 26 Augusti! ^^

10. Favoritskådespelare?
JENNIFER LAWRENCE!!!

11. Favoritfärg?
Turkost och havsblå - vilket är i stort sett samma sak, men gillar de olika nyanserna.

12. Hög eller låg musik?
Hög musik i högtalarna, låg musik i hörlurar.

13. Senaste boken du läst?
Rebel Belle av Rachel Hawkins.

14. Vad läser du just nu?
Scent of Magic av Maria V. Snyder och The Savage Grace av Bree Despain.

15. Senaste programmet du såg?
The Big Bang Theory

16. Favoritmat?
Tacos! <3

17. Plats du vill besöka?
England!

18. Sista platsen du besökte?
Var i Helsingfors för bara några dagar sedan.

19. Favoritsötsak?
Jag är väldigt svag för choklad.

20. Senaste sporten du spelade?
Hade ett läs-maraton för bara några dagar sedan, räknas det?

1 kommentar:

  1. Haha, JAG tycker efinitivt att läs-maraton räknas x) annars så gillar jag också friends, turkost/havsblått och Jennifer Lawrence ... kanske borde ta och kolla upp Doctor Who då, alla verkar ju älska det! :D

    SvaraRadera