söndag 6 juli 2014

Läs-A-Lot Dag 1+2

Då har sommarens läs-a-lot börjat, två dagar har redan gått och jag har redan avslutat en bok och påbörjat två andra! ^^


Igår kväll så avslutade jag Divergent av Veronica Roth. Och idag så påbörjade jag böckerna Ink av Amanda Sun samt Anna and the French Kiss av Stephanie Perkins. De är båda riktigt bra faktiskt, även om jag tröttnade lite på Ink när instaloven blev lite för mycket för mig.

Statist
Antal sidor idag: 250
Totalt antal sidor: 632

Hur har det gått för er idag?

3 kommentarer:

  1. Så mycket du hunnit med! Bra jobbat!

    SV: Awh tack snälla du, dina ord gjorde min dag! :D Ska bli så rolig att börja blogga igen, har saknat det :D

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat. Du har ju läst massor. :)

    SvaraRadera
  3. Det går ju jättebra för dig med läsningen!

    SvaraRadera