torsdag 19 mars 2015

Vinn Cirkeln-pocket!

DÅ VAR DET DAGS FÖR EN TÄVLINGEN

OCH FÅ CHANSEN ATT VINNA

EN POCKETVERSION AV BOKEN

CIRKELN

AV MATS STRANDBERG & SARA BERGMARK ELFGREN

Att vara med i tävlingen är väldigt enkelt, det enda du behöver göra är att lämna en kommentar på det här inlägget där du säger att du vill vara med! Svårare än så är det inte. ^^

Tävlingen pågår fram till torsdag den 26 mars kl 23.59 och en vinnare presenteras på fredagen dagens efter. Vinnaren kommer att bli framlottad. Enda kravet är att du ska ha en svensk adress dit jag kan skicka vinsten och anger en mailadress så att jag kan kontakta vinnaren!

Lycka till! 


Tävlingen är sponsrad av Rabén & Sjögren.

10 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är gärna med och provar lyckan!
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Har velat läsa den boken länge nu, då alla säger att den är så bra, det har bara inte blivit av, så det skulle vara trevligt att ha en bra bok att läsa i vårsolen! :)
    carrofrisk@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag har sett filmen och nu är det dags för boken !
    holmkas@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jaaa ! Jag vill gärna läsa boken. Har hört mycket om filmen och kollar gärna in originalet.

    hpjb@spray.se

    SvaraRadera
  5. Godkväll !

    Vill vara med i tävlingen .Alla pratar om både filmen och boken.Så den måste ju vara bra.
    Vill gärna läsa boken. Mvh Marie Mail : krantzmarie@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med :)
    jagochminabocker@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vara med! :D

    sofiejansson23@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Är gärna med på tävlingen.
    Såg filmen i tisdags och den var riktigt bra. Har bara läst halva boken tidigare och då som en gratis ebok på telefonen, men på så sätt fick jag både igenkännandet och överaskningarna!
    Missade tyvärr norrskenet samma kväll.

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med!

    vicki@swedetronic.se

    SvaraRadera
  10. jag är med och tävlar! :D

    eliinaajohansson@hotmail.com

    SvaraRadera