söndag 8 mars 2015

Flera nya omslag!

Det här är verkligen en vecka för nya omslag! Hittills så har jag publicerat ett inlägg för The White Rose av Amy Ewing men efter det så har jag hittat ännu fler, fyra stycken för att vara exakt och de tillhör böckerna; Soundless av Richelle Mead, The Crown of Ptolemy av Rick Riordan och Frozen Tides av Morgan Rhodes.


Soundless av Richelle Mead. Det här är omslaget till hennes nya ensamstående bok som kommer handla om kinesiskt folklore. Riktigt fint omslag, gillar speciellt den guldfärgade ramen runt om.


The Crown of Ptolemy av Rick Riordan. Den här novellen kommer att komma ut den 12 maj (bara lite över två månader kvar!) och jag längtar verkligen efter att få läsa den! De tidigare delarna i den här novellserien har varit riktigt bra, och det ska bli spännande att se vad Riordan har hittat på härnäst.



Och så till det sista omslagen den här veckan:


Frozen Tides av Morgan Rhodes. Fjärde boken i serien Falling Kingdoms. Gillar kontrasten mellan is och eld, och att de även här har använt en mantel.


Vilket nytt omslag tycker du bäst om?

2 kommentarer:

  1. Frozen Tides är så fint. Och jag är glad att det äntligen är en tjej på omslaget. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte inte ens på det! D: Tror jag behöver vara lite mer uppmärksam på omslagen hädanefter. :P

      Radera