tisdag 17 mars 2015

Top Ten Books On My Spring TBR List


Varje tisdag anordnas Top Ten Tuesday av The Broke and the Bookish och går ut på att ge sina Top 10 i ett valt tema/ämne.

Veckans ämne är:
Top Ten Books On My Spring TBR List


10. Nattsagor för sömnlösa av Johanna Wester
9. Of Beast and Beauty av Stacey Jay
8. The Winner's Curse av Marie Rutkoski



7. The Selection av Kiera Cass
6. Eldhäxan av Peter Bergting
5. Lola and the Boy Next Door av Stephanie Perkins



4. Prudence av Gail Carriger
3. Fangirl av Rainbow Rowell
2. Ensnared av A. G. Howard



1. Den unga Eliten av Marie Lu

6 kommentarer:

  1. Jag ser så fram emot att få se vad du tycker om Ensnared. Och Fangirl är förstås så bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas bara att jag kommer gilla dem!

      Radera
  2. Fangirl vill jag också läsa. Gail Carriger har jag läst annat av men vill utforska hennes andra böcker. Den unga eliten läser jag just nu och än så länge gillar jag den =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carriger är helt klart en författare värd att läsa böcker av! Hoppas du kommer gilla hennes böcker. :)

      Radera
  3. Ser fram emot Prudence så mycket, förhoppningsvis dimper den ned i min brevlåda snart :)

    SvaraRadera