tisdag 20 oktober 2015

Leigh Bardugo kommer till Stockholm!

Jag nämnde i ett kort inlägg förra veckan att Leigh Bardugo (Shadow & Bone) kommer komma till Stockholm den 29 oktober, och jag har fått chansen att intervjua henne på PunktMedis. Det är kommer vara förstå gången jag kommer göra en intervju med någon och jag är både lycklig och nervös på samma gång!

Om det är så att ni har vägarna förbi Stockholm omkring kl 18 den 29 okt så kom gärna förbi och lyssna lite. Jag vet att det också kommer finnas tid för en signering efteråt. ^^

Läs mer om eventet på Stockholms bibliotek hemsida, här.

5 kommentarer:

  1. Vad spännande! Lycka till med intervjun :)

    SvaraRadera
  2. Men vad spännande! Skulle jättegärna vilja komma dit och lyssna :D

    SvaraRadera
  3. Hej Cecilia, jättekul att lyssna på din intervju med Leigh i torsdag. Det skulle vara roligt att fika eller liknande och få prata böcker med dig om du har tid :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma, var jättekul att du kom och att jag fick träffa dig! En fika låter roligt och jag har inget annat än tid. ;)

      Radera