torsdag 29 oktober 2015

Halloween TBR.

Det är bara några dagar kvar till halloween nu och det är dags att förbereda lite passande läsning. Har nog inte satsat så mycket på temaläsning tidigare, men nu vill jag verkligen prova det! Vilket innebär att jag tog en titt i mina hyllor och bokhögar som dekorerar alla lediga ytor i mitt rum och hittade följande tre böcker.


The Coldest Girl in Coldtown av Holly Black, Grim edited av Christine Johnson samt Library of Souls av Ransom Riggs. En vampyrbok, en novellsamling och en bok med monster - det passar väl ganska bra inför årets läskigaste högtid?

2 kommentarer:

  1. Sån himla fin Grim-bok, vill också ha den! Jättebra intervju med Leigh Bardugo ikväll :) www.brundellsbooks.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen kul att träffa dig! :) Roligt nog, kände igen din blogg så fort jag klickade in på den. xD

      Radera