tisdag 6 oktober 2015

Ingen rubrik.

Det är lite galet egentligen, jag tog en paus från bloggen och mindre än 48 timmar senare vill jag bara börja blogga igen. Nu har det gått ca två vecka (men det känns som om det har gått mycket längre) och det har hänt så mycket på så lite tid! Följande har hänt:
  • Jag har varit på bokmässan för första gången! Inlägg om det kommer under nästa vecka.
  • Jag har blivit frågad (och tackat ja) om jag vill hålla i en intervju med Leigh Bardugo (Shadow and Bone) på Punktmedis när hon kommer till Sverige den 29:e oktober här i Stockholm. Även det kommer ett inlägg om under nästa vecka!
  • Har fått världens värsta förkylning som gör att jag knappt kan göra någonting. Hostar som en galning och undrar lite om mina lungor kommer överleva detta...
  • IDAG KOMMER THE SWORD OF SUMMER UT! Redan beställd såklart!
  • Har haft fullt upp med skolan.
  • Försökt läsa lite recex men blev istället en omläsning av en bokserie. Ibland händer det.
  • Många av mina favorit tv-serier har börjat sända igen! 
  • Samt några andra grejer.
Som sagt, det är galet att så mycket kan hända på så lite tid men nu ska jag hosta vidare och hoppas att jag överlever ännu en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar