tisdag 31 december 2013

Gott nytt år!

Hej underbara läsare,

det känns lite som om 2013 har susat förbi på snabbspolning när jag tittar tillbaka på allt som har hänt. Det har varit ett år fullt med massor av skratt och tårar, många nya vänner och bekantskaper, nya erfarenheter och glädjeämnen. 
Det har även varit ett år då jag har tagit en paus och funderat på vad jag faktiskt vill göra med resten av mitt liv. Och med det i tankarna så är jag full av energi att följa mina drömmar med stolthet. Jag har en underbar familj som stöttar mig oavsett vad jag gör och vänner som finns där när jag verkligen behöver dem, och jag finns så klart även där för alla dem!

Och med det sagt så hoppas jag verkligen att ni har ett härligt nyår och kommer att få ett fantastiskt nytt år från och med imorgon!


2 kommentarer:

  1. Gott nytt år och även ett stort grattis till dig då du blev vinnaren i min tävling:) skicka din mail till mig så hör jag av mig till författaren:)

    SvaraRadera