måndag 8 juni 2015

Första titt på The Sword of Summer!

Då var jag tillbaka efter en helg med familjen! Har haft det jättetrevligt och väldigt lugnt, men nu är det dags med praktik och bloggskrivande igen. Missade tyvärr länkkärlek-inlägget igår, dels för att jag inte hade tid att publicera det samt för att jag inte hittade så mycket att dela med mig av förra veckan.

Men en sak hittade jag - och gods! är det en bra en! Jag hittade nämligen en smygtitt (första kapitlet kanske?) på The Sword of Summer av Rick Riordan som kommer ut nu i oktober! Självklart läste jag det på en gång (duh!) och det var så mycket bättre än vad jag hade förväntat mig! *dör fangirldöden*

Jag vill självklart att så många som möjligt ska läsa det här utdraget och fangirla med mig. Så klicka här för att komma till texten och kom sedan tillbaka och berätta vad du tycker. Ser du fram emot The Sword of Summer?

2 kommentarer:

  1. Åh, den verkar så bra! Och det här smakprovet var ju fantastiskt. Jag håller på att längta ihjäl mig efter den.. :)

    SvaraRadera