fredag 5 juni 2015

Detta har hänt

Okej, så det har hänt en hel del saker de senaste två veckorna. Bra saker. Dåliga saker. Omtumlande saker. Spännande saker. Ja, en hel del saker.
Tänkte jag skulle skriva ett litet snabbt inlägg och berätta om de större grejerna. Helt enkelt för att jag vill dela min glädje med alla! ^^

1. Jag har slutfört min utbildning på folkhögskola.
2. Under förra veckan besökte jag ett av de vackraste biblioteken jag har sett! (inlägg kommer!)
3. Min praktik på Science Fiction bokhandeln har börjat och jag trivs alldeles utmärkt!
4. Jag har insett hur lycklig jag faktiskt är med mitt liv och jag är helt inställd på att ha den inställning en bra tid framöver. =)
5. Sommaren är här och det är underbart!

Det var allt från mig för ögonblicket. Nu ska jag ta helg, åka ner till min kära familj och ha en toppenhelg.

/Cecilia

5 kommentarer:

  1. Hoppas du får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Grattis till examen och praktiken och livet i allmänhet! Du förtjänar det verkligen! <3 :)

    SvaraRadera