fredag 29 november 2013

Vad jag ser fram emot 2014 del 2

Här kommer då andra delen av "Vad jag ser fram emot 2014"! ^^

Intro från förra inlägget: Jag är säkert inte den enda som ser fram emot det nya året, med alla spännande nya böcker (många väldigt efterlängtade), filmer som man har längtat efter sedan flera år tillbaka, och sedan så klart alla dessa underbara event som bara väntar på en! Och med det i tankarna så tänkte jag att det kunde vara en idé att dela med mig av vad jag ser fram emot.

I det första inlägget förra veckan så skrev jag att ni gärna fick dela med er av vad ni ser fram emot nästa år, och om det var några som skrev något så skulle jag skriva det i nästa del - här är de böckerna som Petra tipsade om!

Petra tipsar om böckerna...


Killer Frost av Jennifer Estep - 25 feb
The Blood of Olympus av Rick Riordan - 7 oktober
City of Heavenly Fire av Cassandra Clare - 27 maj


Split Second av Kasie West - 11 febriari
The Retribution of Mara Dyer av Michelle Hodkin - 10 juni


Och så kommer lite fler tips från mig, den här gången seriealbum!


Shadow Kiss av Richelle Mead  - 1 januari (datumet varierar lite beroende på region)
A Game of Thrones Vol 3 av Geroge R R Martin - 11 mars
Clockwork Princess The Manga av Cassandra Clare - ?? maj

Tråkigt nog så hittade jag bara dessa tre seriealbum/manga/grafiska romaner som kommer ut 2014, det finns säkert flera men de är så svåra att hitta! Finns det några som ni kan tipsa om?


Intresserade av att läsa de tidigare delar i "Vad jag ser fram emot 2014"?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar