söndag 16 december 2012

Stacking the Shelves [12]


Börjat hos Tynga's Reviews så handlar Stacking the Shelves allt om att dela med sig av de böcker man har fått, lånat från biblioteket eller någon vän, köpt i en butik eller online, recensionsexemplar eller kanske visa upp någon e-bok som man råkat ut för under veckan som gått!

Böcker gillar mig, jag gillar böcker. Det är verkligen något som stämmer, för om jag har en passion så är det allt som har med böcker att göra. Så självklart så var jag tvungen även denna vecka låna/köpa lite nytt. Dock i mycket mindre skala i jämförelse från förra veckan. :P

Tog en tur till bokhandeln igår och köpte Finale av Becca Fitzpatrick och Partials av Dan Wells. Har sett fram emot att läsa båda och när de ändå fanns i butiken så passade jag på.




Bloodrose av Andrea Cremer, Forgotten av Cat Patrick och Ashes of Twilight av Kassy Tayler. Har velat läsa dessa böcker ett bra tag nu, och de fanns äntligen inne på biblioteket, så jag lånade dem innan någon annan hann ta dem. 



Och sedan sist Unearthly av Cynthia Hand, en paranormal romance som många verkar ha läst utan jag. Får ändra på det snart!

6 kommentarer:

  1. Jag gillade Unearthly jättemycket! :)
    SV: Läs Juliet Immortal! Den var så sjukt spännande och originell :) Det ska bli kul att se vad du tycker om den :D

    SvaraRadera
  2. Unearthly är jättejättebra! Partials med. :)
    Hoppas du gillar dem. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jag med! Har hört mycket bra om dem, så förhoppningarna är på top! :)

      Radera
  3. Oh Finale är faktikst helt okey, läste den som e-bok måste ju vänta på att paperback kommer ut för jag är cheap som vanligt! Och det måste ju matcha! xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska nog lästa om hela serien innan jag läser Finale. Man har ju typ glömt allt som har hänt hittills. Det är så det blir man läser mycket. :P
      Visst är det snyggt när det matchar! Kan också vara fint när det är olika storlekar på böckerna. Värsta bibliotekskänslan hemma! :D

      Radera