söndag 9 december 2012

Inte riktigt som jag tänkt mig...

Har försökt hela dagen att försöka fixa en bookhaul video, men tyvärr fick jag inte ihop den. Det handlar om stora luckor i filmen som måste klippas bort, bitar där jag är tyst i över en minut och saker som jag säger som verkligen inte passar i en bookhaul. 
Så därför ber jag väldigt mycket om ursäkt, det är flera stycken som har sett fram emot den här videon. Men jag kan bara inte få mig själv att ladda upp den. 

Det stora problemet för mig är att jag inte vet vilket filmredigeringsprogram som är bra. Jag använder Windows Movie Maker, och där kan jag bara redigera början och slutet, aldrig något mitt i. Så om det är några som har något tips till mig angående program, så kanske om jag lyckas senare i veckan ladda upp den. 

Återigen ber jag om ursäkt. Men imorgon kommer jag iallafall lägga upp bilder på alla de böcker jag har skaffat under den här veckan. En liten försenad Stacking the Shelves. Kanske fungerar bättre nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar