tisdag 22 december 2015

Day 23 – A book you wanted to read for a long time but still haven’t

Jag kommer göra så att jag publicerar ett inlägg om dagen för den här utmaningen, för jag känner att jag verkligen vill göra klart den. Inte bara ge upp liksom. Har ju ändå hållit på med den under några år nu (bara sedan början av 2013...). Så här kommer nästa inlägg i min 30 Days of Books utmaning!

Dag 23 - En bok jag har velat läsa under lång tid men ännu inte påbörjat

Innan jag började bokblogga i början av sommaren 2012 upptäckte jag hemsidan Goodreads. I början var det riktigt svårt för mig att förstå det här med serier och hur hela deras system fungerade. Men jag kommer ihåg hur en av de första böcker jag markerade som want to read var Fever av Lauren DeStefano. Jag förstod inte då att det var andra boken i serien och att Witer var den första. Men ju mer jag använde Goodreads desto mer började jag förstå och till slut upptäckte jag Wither och blev fast beslutet att jag skulle läsa den så fort som möjligt!

Nu är det snart tre och ett halvt år senare och även om den nu står i min bokhylla har jag fortfarande inte läst den. Go me och min TBR-hög!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar