måndag 21 december 2015

Day 22 – Favorite book you own

Dags att ta tag i min 30 Days of Book utmaning och se till att den bli färdig. Här kommer mitt 22 inlägg i den utmaningen.


Dag 22 - Favoritbok som jag äger



Visst äger jag många favoritböcker, men av någon anledning vill jag inte bara döma efter innehållet för den här dagen - utan även omslaget. Och ingen av mina böcker har ett så fint innehåll som utsida som The Sleeper and the Spindle av Neil Gaiman. 

Det fantastiska med det här omslaget är att det går att ta av (som alla andra dustjackets tänker ni då. Vänta låt mig förklara!) Det är nämligen så att den här fina boken har ett genomskinligt dustjacket där bilden under (tjejen som sover alltså) syns igenom. Kind of blow my mind första gången jag såg den! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar