lördag 20 augusti 2016

Inte en paus men...

För en vecka sedan gick en familjemedlem till mig bort. Det har varit en svår tid eftersom jag saknar honom och det känns jättekonstigt hemma, det är tystare på något vis. Jag har heller ingen aning om vad som kommer hända nu, det enda jag vet är att jag ska börja skolan om lite över en vecka, fortsätta blogga och hitta tillbaka till en balans i vardagslivet. 

Men just nu har jag svårt hitta glädje i bloggandet, och jag känner att jag behöver lägga min energi på att må bättre och umgås med min familj just nu. 
   Vad jag tror så kommer jag sätta igång att blogga igen om några veckor, efter begravningen och när jag har börjat skolan och kommit tillbaka till livet igen. Jag kommer inte överge bloggen.

Fram tills dess, glad läsning! 

6 kommentarer:

  1. Ta god tid på dig och gör sådant som får dig att må bättre. Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Jag är så ledsen för din skull. Hoppas du mår bättre snart. <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Så ledsen, massa styrkekramar till dig♥

    SvaraRadera
  4. Så ledsen, massa styrkekramar till dig♥

    SvaraRadera