tisdag 2 augusti 2016

Augusti TBR

Från tidigare erfarenheter vet jag att mina TBR för varje månad har varit lite sådär. Ofta blir det så att jag läser helt andra böcker än de jag har på listan, men jag tänker ändå ge det några försök till. Den här gången är antalet böcker jag har valt ut fyra stycken och jag märkte, när jag tog bilden nedan, att jag har valt ett blått-vitt tema.

IMG_2651

De böcker jag har valt ut för augusti är:
- Queen of Shadows av Sarah J. Maas
- Charmed Venegeance av Susanne Lazear
- Another Day av David Levithan
- Shadow Scale av Rachel Hartman

Alla är fortsättningar i serier och jag ser så mycket fram emot att få läsa dem alla. Den jag nog verkligen vill läsa snarast är Queen of Shadows. Har varit borta alldeles för länge från den världen och jag saknar den något förskräckligt!

Har ni några läsplaner för augusti?

8 kommentarer:

  1. Jag valde två rätt tjocka böcker att läsa denna månaden så vågar inte lägga till ytterligare en hehe händer det så händer det. Planen är att läsa Fragments av Dan Wells och sista Femtio Nyanser boken. /Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. De låter spännande! Hoppas du kommer tycka om dem. :)

      Radera
  2. Queen of Shadows, Queen of Shadows, Queen of Shadows!!! <3 <3 <3 ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah! Får se till att läsa den snart då! ;) xD

      Radera
  3. Jag hade en TBR för något år sedan men jag höll mig heller aldrig till planen. Sjukt snygga böcker du har plockat fram i alla fall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också problem med det, men jag tycker ändå att det är rolig att välja ut böcker att läsa varje månad. Så jag ger det några chanser till. :) Tack!

      Radera
  4. Jag har inga direkta planer över vilka böcker jag ska läsa i augusti men jag skulle gärna vilja läsa All the Ugly and Wonderful Things av Bryn Greenwood och Sleeping Giants av Sylvain Neuvel! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar titlarna! Aldrig hört om dem förut, men ska kolla upp dem. Tack för tipset. :)

      Radera