måndag 16 februari 2015

skola skola skola

Det har ekat lite här på bloggen den senaste veckan, och jag skyller allt på skolan! Det är helt otroligt att man kan glömma bort hur mycket tid skolan kan ta upp ibland (fast jag har ursäkten att jag tog ett sabbatsår eftersom jag var så skoltrött - ironiskt nog) och det har gått ut över mitt läsande och bloggande.

Den senaste veckan har jag antagligen varit på lektioner, framför datorn skrivande på något arbete eller hållit på med en redovisning jag hade i torsdag (som är över, jippi!), och jag märker hur det verkligen tar på krafterna. Jag orkar knappt vara uppe på kvällarna, och nu i helgen har jag nog sovit mer än jag har gjort på flera månader. Och det värsta är att det här antagligen bara är början! Inom de närmaste veckorna kommer jag arbeta självständigt på flera större arbeten som kommer spela ganska stor roll i mitt slutbetyg. Känner ingen press alls!!

Tack och lov för sportlov nästa vecka! Och att mitt sommarlov närmar sig med stormsteg; bara 3 månader och 1 vecka kvar nu! ^^ Förhoppningsvis så kommer jag kunna blogga från skolan på mina lunchraster den här veckan... men jag har inga förhoppningar direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar