torsdag 1 januari 2015

Första inlägget på första dagen på det nya året

Lång rubrik jag vet, men jag fastande lite för att skriva på det viset. Får skylla på hur pepp jag är inför 2015!! För min plan för 2015 är; DET HÄR SKA BLI MITT ÅR!

För närvarande så har jag bara en termin kvar på min kurs just nu, och därefter hoppas jag på att jag börjar jobba eller pluggar vidare. Självklart ska jag fortsätta med bloggandet, och förhoppningsvis så kan min nya pepp göra så att jag kan satsa helhjärtat på både bloggen och skolan. Jag gissar på att hemligheten ett lyckat resultat ligger i planering och lite uppoffringar (så som lite mindre tv-serie tittande och de där timmarna jag tar tupplurar under).

Men självklart ska livet inte bara bestå av plugg och jobb! Jag har en plan att jag ska gå på Stockholms Internationella Seriefestival den 9-10 maj, och sedan hoppas jag kunna gå på årets Bokmässa i Göteborg (vilken annars?). Sedan har vi också bokrean i Februari, som jag hoppas på att kunna gå med Maddie! ^^

Har ni några speciella planer för i år? Nyårslöften att hålla eller planer ni vill genomföra? Berätta!

4 kommentarer:

  1. Låter som om du har ett riktigt bra år framför dig!! :) Jag kommer också varva jobb med plugg är tanken, om nu de på jobbet går med på det. Sen ska jag förstås se till att få ut tvåan i min serie också, så det är väl lite mitt nyårslöfte :D

    SvaraRadera
  2. Det verkar bli ett roligt år! Jag har inga särskilda planer för nästa år förutom att det är sista terminen på gymnasiet och dags för studenten. När det gäller läsningen så ska jag försöka läsa lite fler böcker än förra året. :)

    SvaraRadera