måndag 1 juli 2013

Läs-A-Lot (2) Måndag

Andra dagen för Läs-A-Lot är då avslutad, och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med min läsning hittills! För bara idag har jag avslutat två böcker och snart avslutat en tredje. Så gissa om jag är på topphumör just nu! ^^


Blunda och Hoppa påbörjade jag egentligen innan Läs-A-Lot påbörjades, så den kanske inte direkt räknas in i själva utmaningen. Men jag läste ut den under utmaningens gång, så jag fuskar lite grann!
Efter den läste jag ut tegelstenen Across the Universe som var på över 400 sidor. Kanske inte riktigt en tegelsten, men ändå en väldigt tjock bok med massor av text på varje sida. Som tur var flög varje ord förbi och på bara några timmar var den utläst! "stolt"
Och nu har jag påbörjat den efterlängtade omläsningen av Obsidian, som jag bara har några hundra sidor kvar på.

Hur har det gått för er andra under dag 2 på Läs-A-Lot?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar