fredag 23 september 2016

Dags för hemskrivning!

Som jag redan har berättat några gånger, studerar jag just nu på min första termin på universitetet. Jag har ungefär varit här en månad, och jag har blivit kär i studentlivet! Men nu har nog min största utmaning hittills kommit: hemskrivningen aka the bane of my life right now. Jag har ungefär en vecka på mig att skriva minst 8 sidor om kultur och jag ska leta efter svar i en bokhög som är kanske 100 meter hög (överdriver... den kanske bara är 50 cm hög..).

CHALLENGE ACCEPTED!

Som tur är har jag planerat för bloggen under den kommande veckan och det kommer dyka upp ett inlägg per dag, med början imorgon. Jag kommer titta in lite då och då för att svara på kommentarer och liknande.

Ha en bra vecka så ses vi snart igen! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar