söndag 2 juni 2013

Stacking the Shelves [36] Reapers & Zombies


Börjat hos Tynga's Reviews så handlar Stacking the Shelves allt om att dela med sig av de böcker man har fått, lånat från biblioteket eller någon vän, köpt i en butik eller online, recensionsexemplar eller kanske visa upp någon e-bok som man råkat ut för under veckan som gått!

Det är helt fantastiskt vilken känsla man får när man ser sin TBR-hög minska för varje vecka! Jag blir så stolt över mig själv när jag tänker på hur långt man kan gå när man verkligen vill. ^^ Det känns så bra att jag knappt har viljan att köpa eller låna böcker länge (ve och fasa!), men några böcker blev det iallafall den här veckan!


Outpost (Razorland #2) av Ann Aguirre
Efter att ha både läst och gillat Foundation, Enclave och Endurance så är jag väldigt taggad på att läsa Outpost! Kommer bli så spännande att se vad som händer med Deuce och Fade! Läs min recension på första boken här.


Reaping Me Softly (The Reaper Series #1) av Kate Evangelista
Första boken i en serie om reapers som jag ser väldigt mycket fram emot. Jag har velat läsa den här väldigt länge nu, och när biblioteket köpte in den blev jag överlycklig! 

Har läst några av de här böckerna? Och vad tyckte ni i så fall om dem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar