lördag 12 januari 2013

Stacking the Shelves [16] BookHaul video

Här är äntligen svaret och videon som alla har väntat på så länge!

Har haft hjärtklammring ändå sedan jag gjorde färdigt min bookhaul-video. Det kändes jättekonstigt att sitta där och prata för sig i början, men tills slut glömde jag bort det och började bara att prata om alla böcker.
Och eftersom den blev ganska lång delade jag upp den i två. Kvaliten är inte den bästa (spelade in med min webbkamera) men man hör vad jag säger (för det mesta, sluddrar lite ibland) och man ser böckerna, kanske inte världens bästa bakgrund men jag hade lite problem med ljuset så då fick det bli så!

Nu får ni njuta av mina mästarverk!





Kommentera gärna och säg vad ni tycker!

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åhh, TACK!! Blir så glad över att du tycket det! :D

      Radera
  2. 30 böcker?! Måste ju blivit hur dyrt som helst! Land of stories är SÅ bra! Håller med dig att det är bara första boken, Switch som är snygg. Dina omslag är ju riktigt snygga faktiskt! Det är en rolig syn på troll i boken!haha :P

    riktigt många böcker jag blev nyfiken på så LÄSLÄSLÄS så jag kan läsa recensionerna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man måste unna sig något någongång, och just nu blev det böcker. :P
      Ja, det blir snart inga turer till biblioteket för mig. Har ju tillräckligt hemma så att det räcker i några månader. :D

      Radera
  3. OMG vad mycket böcker! Jättebra video! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK SÅ MYCKET!! Kan inte höra det tillräckligt många gånger, blir så glad varje gång!! :D

      Radera
  4. Åh vad roligt att du nämnde mig och min recension! :D Hoppas du gillar Juliet Immortal lika mycket som jag gjorde ;D

    Jag gillade Switched-serien väldigt väldigt mycket, första boken var lite av en besvikelse men fortsätt läsa även om du tvekar, det kommer bli så himla mycket bättre!

    Superroligt med book hauls, de är alltid så trevliga att titta på :) Och det var bra tycker jag att du delade upp det i två delar, så gjorde jag med en av mina hauls också ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillade den! Ja, kunde inte ladda upp den när den var så lång och lösningen var att dela upp den. Tyckte det blev väldigt bra själv. :P

      Radera
  5. GUD VAD MÅNGA BÖCKER!! OCH JÄTTE BRA VIDEO! SKITKUL ATT SE DIG! :3 Ser framemot dina recensioner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!!! Blir jätteglada över dina ord, värmer så mycket! :)

      Radera