tisdag 10 september 2013

Nya Omslag - Sister's Fate

Ojojoj, nu avslöjas flera nya bokomslag på rad! Här kommer det andra jag har hittat på mindre än 24 timmar:


Sister's Fate av Jessica Spotswood - den tredje och sista delen i The Cahill Witch Chronicles (sv. Systrarna Cahill). 
Trots att jag är upprörd över att de bytte omslagsserie efter första boken, så gillar fortfarande den nya stilen- och det nya omslaget är verkligen fint!! Det passar innehållet så bra och jag kan inte vänta på tills hela serien är översatt till svenska!! ^^

De andra böckerna i serien:


Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Usch vad dumt att de bytte mitt i, gillar det första jättemycket! Men de andra är också väldigt snygga, så egentligen är det ju inte så farligt ;D (men det är ändå dumt att de bytte mitt i..!:P)

    SvaraRadera
  2. Gillar första omslaget bäst :) men skulle inte sverige och typ tyskland behålla den omslagsserien? Eller var det något annat som jag blandat ihop det med? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att tyskland följer samma stil som den första boken (dock vet jag inte hur det sista omslaget kommer se ut) och jag är lite osäker på de svenska omslagen, men jag har hört att de inte kommer följa de nya iaf. Så du har säkert rätt! ;D

      Radera
  3. Första omslaget är absolut snyggast, och varför, varför bytte dem mitt i? :O Men som sagt, dem nya är också fina! Det kunde varit mycket värre :)

    SvaraRadera