måndag 16 september 2013

Då var hösten här! + uppdatering

För mig för hösten med sig både bra och dåliga saker.

De bra sakerna är; de underbart starka färgerna på löven, den kyliga luften efter sommarens stekande värme och även chansen att sitta inne med bra bok när det regnar ute. (Vilket nog kommer att hända en hel del om man ska döma efter dagens väder =P)

De dåliga sakerna är; just det där vädret då det förhindrar en från att göra vissa grejer ute, risken att det blir för kallt och fuktigt i luften och sedan chansen att man halkar på de där underbart starka färgade löven när man är ute och går.

Som sagt, hösten för med sig både bra och dåliga saker! ^^

------------------------------------------------------------------

Eftersom sommaren nu håller på att gå mot sitt slut, så kände jag att bloggen behövde en liten uppfräschning. Så efter att ha skissat på flera olika headers som jag kunde ha använt, skrotade jag dem och nöjde mig med det som redan finns tillgängligt på blogger. Blev inte så dåligt (om jag får säga det själv) och det är lätt att ändra om jag känner för ett annat tema, som t ex till vintern. 

Tyckte ni att det blev bra? Jobbigt att läsa länkarna som är ganska brandgula? 

4 kommentarer:

  1. Färgerna passar verkligen in på bloggen och nu till hösten speciellt! Fint :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det blev jättefint! Mysigt och höstigt. :) <3

    SvaraRadera