tisdag 28 januari 2014

Top Ten Tuesday #3

Varje tisdag anordnas Top Ten Tuesday av The Broke and the Bookish och går ut på att ge sina Top 10 i ett valt tema/ämne.

Veckans ämne är:
Top ten worlds I'd never want to live in!


10-4. Olika dystopi-världar
Zombies, utomjordingar, regeringar som bara är knäppa och skymma alternativa världar är något jag gillar att läsa om, men jag skulle nog inte överleva så länge i någon av dem direkt. =P



3. För många gudar som bara vill döda en och förstöra ens tillvaro - ingen hit hos mig!
2. Att vara rumskompis till en vampyr är nog okej, om vampyren i fråga heter Michael Glass. Men de andra inte så snälla vampyrerna? Nej tack!


1. Surprise, surprise! Vem vill egentligen leva i en värld där alla som står nära en bara dör? :'(

2 kommentarer:

  1. Alltså jag förstår inte hur jag kunde glömma panem! Men håller med om samtliga dystopivärldar, ingen höjdare..

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha! eller hur? :P mycket intressantare att läsa om än veta i. xD

      Radera