onsdag 15 januari 2014

Äntligen är den här!

"Bättre sent än aldrig" är ett ordspråk som jag lever efter väldigt mycket just nu. Men nu (äntligen!) har jag lagt upp bloggens nya design!

Från början hade jag tänkt rita själva headern för hand, men resultatet blev inte direkt så bra... Så därför blev kameran till slut lösningen och tillsammans med mina icke existerande photoshopkunskaper fick jag ihop en header till slut. Vad tycker ni om den?

Även om den är det bästa jag har gjort, så blev jag ändå rätt så nöjd bloggens design i sig. Speciellt glad blev jag över hur bra mina "social-knappar" på höger sida blev! Har länge velat ha snabblänkar till min facebook, twitter etc etc på bloggen, och efter mycket stök och bök med html-koder fick jag ordning på dem! *gör en glad dans*

Nu när bloggens layout är färdig så kommer jag att lägga all min energi med att börja skriva igen, vilket jag inte har gjort under de senaste veckorna. Har några recensioner att skriva, så det är bara att sätta igång! Inga ursäkter för mig längre inte! =)

12 kommentarer:

  1. Assnygg och stilren design! :D

    SvaraRadera
  2. Tycker det blev jättesnyggt och jag gillar de olika symbolerna du har lite här och där! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :D Ja, hehe, tyckte att jag borde uttrycka mitt beroende av olika fandoms! ;)

      Radera
  3. ÄLSKAR alla symboler som representerar några utav de bästa böckerna. NÅGONSIN. Skitsnyggt! :D

    SvaraRadera
  4. Blev jättefint! Älskar att det är så ljust och fräscht. Och symbolerna som du har lite här och var är grymt snygga! :)

    SvaraRadera
  5. Superfint! Älskar speciellt headern :)

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt, och även jag älskar symbolerna! ;)

    SvaraRadera