tisdag 15 oktober 2013

Just nu

För ögonblicket går det ganska segt med både läsningen och bloggandet - lusten är helt enkelt inte på topp just nu. Dock så hoppas jag att det kommer bli bättre snart! Kanske bara behöver hitta den där gnistan som verkligen får mig att göra saker. ^^


Just nu håller jag på att läsa Drömgångare, ett recex från Modernista samt Jellicoe Road tillsammans med några andra i en gruppläsning som jag läste om på Bokzoem. Har visserligen inte kommit så långt ännu, men har hela veckan på mig att påbörja den innan första veckan är över. =)

När det gäller bloggen så tänkte jag att jag kommer ta det ganska lugnt de närmaste veckorna, eller iaf tills jag får tillbaka glädjen det medför.

Men några saker som jag hoppas få upp på bloggen den här veckan är iaf:
- En bookhaul video! Har massor av nya böcker jag vill visa upp - lite lån, några bokbyten och fynd som jag hittade på stan med Maddie. ^^
- Veckans omslagsonsdag kommer läggas upp som vanligt.
- Min recension på Berövad av Liz Coley (som jag för övrigt är väldigt stolt över!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar