tisdag 1 oktober 2013

Book Haul - Recex, låneböcker & David Levithan

Är det inte härligt med lite nya böcker nu när hösten verkligen börjar? ^^


Drömgångare av Samantha Shannon
Ett recensionsexemplar från Modernista (tack så mycket!) som jag ser väldigt mycket fram emot att få läsa!

Lord of Misrule // Carpe Corpus av Rachel Caine
Bok 5 och 6 i The Morganville Vampires serien. Känns ganska bra att jag börjar komma framåt i den faktiskt, liksom den är ju på bara 15 (?) böcker...

Liten parlör för älskade // En bit av mig fattas av David Levithan
Liten parlör för älskade verkar vara en ganska lättläst bok med en väldigt speciellt design när det gäller texten. Ska bli kul att läsa den och se vad jag tycker!
En bit av mig fattas hittade jag på secondhand riktigt billigt, så köpte den utan tvekan!

Vixen av Jillian Larkin
Jag har egentligen ingen aning om vad Vixen handlar om, men omslaget är så snyggt att den fick följa med hem iaf!! =)

Anya's Ghost av Vera Brosgol 
Har hört väldigt mycket bra om det här seriealbumet, så det ska bli spännande att se vad den faktiskt handlar om.

Har ni läst någon av de här böckerna? Vad tyckte ni i så fall om dem?

2 kommentarer:

  1. Öh, skrev en kommentar men vet inte om den kom fram. Iaf; Anya's Ghost är riktigt bra! Det där oranga klistermärket över hennes mun är fasansfullt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr inte, har totalt missat att det inte går att kommentera. =( Håller med om att klistermärket sitter väldigt fel... =P

      Radera