tisdag 3 mars 2015

Top Ten Books You Would Classify As ALL TIME FAVORITE BOOKS from the past 3 years


Varje tisdag anordnas Top Ten Tuesday av The Broke and the Bookish och går ut på att ge sina Top 10 i ett valt tema/ämne.

Veckans ämne är:
Top Ten Books You Would Classify As ALL TIME FAVORITE BOOKS from the past 3 years


10. Shatter Me av Tahereh Mafi
9. Jag, En av David Levithan
8. City of Bones av Cassandra Clare



7. Amuletten från Samarkand av Jonathan Stroud
6. Clockwork Angel av Cassandra Clare
5. Divergent av Veronica Roth



4. Pushing the Limits av Katie McGarry
3. Percy Jackson av Rick Riordan
2. Angelfall av Susan Ee



1. The Hunger Games av Suzanne Collins

6 kommentarer:

  1. Divergent, Percy Jackson och Hungergames är alla bra bokserier :)

    SvaraRadera
  2. Jag fastnade först inte alls för Hungerspelen men är ändå nöjd med att ha läst hela serien.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla har olika smak :P Kul ändå att du avslutade den, själv brukar jag ge upp serier om jag inte gillar första.

      Radera
  3. Du har listat riktigt bra böcker och det som känns ännu bättre är att jag läst 8 av dem! :)

    SvaraRadera