onsdag 19 mars 2014

Tillbaka till helgen!

Tänkte bara skriva ett litet inlägg som kommer att förklara min frånvaro nu under veckan (och jag vet att den här typen av inlägg inte är roliga, men jag får så dåligt samvete när jag inte uppdaterar bloggen att jag bara var tvungen). För ögonblicket så har jag så fullt upp studier, arbetssökningar och allt annat det där andra som det vuxna livet innebär att min energi inte räcker över till bloggen eller läsningen överhuvudtaget! Jag närmast stupar i min säng varje kväll. 

Men jag kan iaf lova att jag efter min sovmorgon på lördag kommer att bomba bloggen med olika inlägg! Planerar bland annat ett inlägg om min kväll på SF-bokhandeln då jag träffade Marie Lu (!!!) och kommer även publicera en book haul video med alla fina böcker jag har fått och köpt och bytt under de senaste veckorna. Låter inte det roligt? =P

Så ni får ha det så bra, så ses vi till helgen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar