lördag 1 februari 2014

Bokbloggsjerka 31 januari-3 februari

Var ett tag sedan jag var med i bokbloggsjerkan, så tänkte det kunde vara kul att faktiskt börja med det igen. (Och hoppas på att jag inte kommer av mig den här gången också!)

Vilket förlag tycker du släpper flest bra böcker per år?

Det finns massor av olika förlag som hela tiden ger ut bra böcker, så det är lite svårt för mig att bara begränsa till några stycken. Men 3 svenska förlag som jag brukar hålla ett extra öga på är; Rabén & Sjögren, B Wahlströms och Modernista. Mest på grund av att de ger ut den typen av böcker som jag gillar väldigt mycket. ^^

 

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som att det var väldigt längesedan jag läste något från B Wahlströms, får nog ta och kolla vad de har för böcker.

    SvaraRadera
  2. För mig var valet enkelt: Minotaur, brittiska kriminalromaner, min passion, min last... B Wahlströms älskade jag som un, men jag har insett att ungdomsböckernas tid nog är förbi för mig nu...

    SvaraRadera