lördag 16 januari 2016

Askfödd Bloggstafett

Som jag skrev igår så skulle jag idag berätta om den kommande bloggstafett som hålls av B. Wahlströms med boken Askfödd av Sabaa Tahir.

På måndag den 18 januari börjar bloggstafetten för boken Askfödd och under varje dag fram till den 30 januari kommer ni få läsa något om boken på olika bloggar. Mitt bidrag kommer ni få läsa på nu på tisdag, den 19 januari.

Jag tycker att det bästa med bloggstafetter är att jag kan upptäcka många bloggar jag inte sett tidigare. Det är också väldigt kul att göra det här samarbetet med förlaget och andra bloggare samt få lite variation i bloggandet. Nedan är en lista på vilka datum som gäller och vilka bloggare som kommer blogga varje dag om Askfödd.

18 januari: Bokslukaren
19 januari: Book Obsession
20 januari: Bokhuset
21 januari: I Heart Fantasy
23 januari: Dolas Bokblogg
24 januari: Nilmas Bokhylla
25 januari: Mitt liv som Miimz
26 januari: Marklars Books
27 januari: Bokgodis  
28 januari: Vettans böcker 
29 januari: Books and Knitting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar