söndag 6 april 2014

Länkkärlek - vecka 14

En typ av inlägg jag tänkte kunde vara kul för alla som läser det - för vem älskar inte lite länkar från den gångna veckan? Lite blandat med nyheter (både gamla och nya, för ibland kan jag ligga lite efter), blogginlägg, videos, artiklar och så mycket mer. Självklart handlar alla länkar på något sätt om böcker!

1. En (första april) novell-teaser av Julie Kagawa om Puck, som utspelar sig efter The Iron Knight och före The Iron Prophecy. Vet inte riktigt om det bara var som ett skämt, men teasern var iaf väldigt bra. Det går att läsa den här!

2. Eleanor & Park av Rainbow Rowell har fått filmrättigheter! (eller vad heter det?) Vilket är jättekul tycker jag eftersom jag älskar boken så himla mycket! Får bara hoppas på att Hollywood den här gången för ett bra jobb för en YA-bok. Läs artikeln om filmen-grejen här!

3. Eve från Min Bok och Jag skrev under veckan ett inlägg om det här med serier och de typiska Bok 2, läs inlägg här!

4. Anna från Bookshelf skrev ett inlägg om den tråkiga nyheten om att Amazon inte längre kommer att ha gratis frakt till Sverige. Läs hennes inlägg här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar