lördag 11 juli 2015

Läs-a-lot dag 3+4+5+6+7

Ja, hur har det gått för mig den senaste veckan egentligen? Jag har varit olidligt trött, vilket har gjort att jag knappt har orkat läsa någonting, om jag inte räknar med läsningen nu under helgen då jag har läst ca 180 sidor i The Wishing Spell av Chris Colfer. Dock så har jag läst ut Angelfire! Vilket jag är stolt över! (Alltså stolt över att jag faktiskt läste ut en bok under läsaloten, eftersom jag trodde att jag inte skulle göra det.)

Nu under sista dagen av läsaloten kommer jag läsa vidare i The Wisihing Spell och till imorgon ska jag skriva ett inlägg som sammanfattar mina upplevelser under denna läsalot. Glad läsning!

Lästa sidor idag: 180
Totalt lästa sidor: 633

Läslista:
Angelfire 
The Wishing Spell - läser just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar