tisdag 18 mars 2014

Top Ten Books On My Spring 2014 TBR List

Varje tisdag anordnas Top Ten Tuesday av The Broke and the Bookish och går ut på att ge sina Top 10 i ett valt tema/ämne.
Veckans ämne är:
Top Ten Books On My Spring 2014 TBR List


10. A Million Suns av Beth Revis
9. Lady Thief av A. C. Gaughen
8. United We Spy av Ally Carter



7. Falling Kingdoms av Morgan Rhodes
6. Apollyon av Jennifer L. Armentrout
5. Never Fade av Alexandra Bracken



4. The Forever Song av Julie Kagawa
3. Prodigy av Marie Lu
2. Unhinged av A. G. Howard



1. City of Heavenly Fire av Cassandra Clare

4 kommentarer:

  1. Prodigy finns på min lista också, var dock inte överförtjust i Legend men då kan det å andra sidan bara bli bättre för mig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad jag har hört så ska den vara fenomenal! Får se själv senare när jag läser den. =)

      Radera
  2. Två författare kände jag igen, men mer än så var det inte ;-)

    SvaraRadera