onsdag 1 augusti 2012

Köpta böcker!

Så som lovat så skulle jag ladda upp bilder på böckerna jag hade fått idag, blev även några andra som jag har köpt tidigare i veckan. Kvaliten är lite dålig, använde kameran på min mobil - och att få en bra bild var helt omöjligt i början. Så tog bilden i fönstret där det är något ljusare och man iallafall kan urskilja vilka böcker det är!

Secret Letters av Leah Scheier
City of Fallen Angels av Cassandra Clare
City of Lost Souls av Cassandra Clare
Heartless av Gail Carriger
Timeless av Gail Carriger


Konsten att Tecka av Barrington Barber
Själakistan av Ann Rosman

Köpte de översta böcker från Adlibris och de undre köpte jag på second hand för knappt 30 kr totalt! Älskar när man hittar bra böcker till så låga priser, man önskar bara att det fanns mer pengar att handla för och mer bra böcker att köpa.

Detta var allt för denna gång, det är några recensioner på gång men det dröjer någon dag innan de kommer upp. Tills dess håll ut och läs så många böcker du bara kan! :D

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar