tisdag 15 januari 2019

Book Haul - December

Mitt köpförbud fortsatte även i december och jag lyckades riktigt bra. Jag har visserligen börjat prenumerera på Fairyloot (en bokbox från UK) och fick två böcker, men jag räknar inte riktigt in det under mitt förbud. Jag beställde inte just dem böckerna liksom.

IMG_3359

Snöstorm och kanelhjärtan: fyra berättelser - Camilla Lagerqvist, Pernilla Gesén, Karina Berg Johansson, Jesper Tillberg
Denna novellsamling fick jag på en bokfrukost hos Rabén & Sjögren. En julberättelse uppdelad i, vad jag förstod det som, fyra olika delar men som ändå hänger ihop.

The Storm Crow av Kalyn Josephson
Den här boken låter mycket som ett klassiskt fantasyäventyr och det är så kul för jag har saknat den typen av böcker!

Fire & Heist - Sarah Beth Durst
Detta är den ena boken jag fick från Fairyloot, vilket jag är så himlans glad över för jag är en riktig sucker för heist-berättelser. Just denna har även drakar inblandat, vilket gör det ännu bättre!

Världens räddaste hund - Charlotte Cederlund, Maya Jönsson
Vem skulle inte vilja ha en bilderbok som handlar om världens räddaste hund?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar