måndag 26 mars 2018

två tysta veckor

Hej på er!

Nu är det sommartid och även om det tar lite tid att ställa om kroppen, är jag överlycklig för det extra ljuset på kvällen. Visserligen kommer det snart vara ljust dygnet runt, men nu då vintermörkret fortfarande ligger över oss lite gör någon timme hit och dit stor skillnad.

Anledningen till varför jag skriver idag är för att jag har kollat över min planering över de två kommande veckorna och den är helt och hållet fullbokad.
     Jag har två nya delkurser som ska börja (och som har börjat) och har även några gamla uppgifter jag har deadline på fram till den elfte april. Förhoppningsvis så kan jag göra klart uppgifterna relativt fort så att jag kan komma tillbaka till att blogga och läsa som jag själv vill, men fram tills dess så måste de få lida.

Om ni skulle vilja se vad jag håller på med kan ni gärna kolla in min instagram som ni hittar här. Kommer uppdatera den under dessa veckor. ^^

Glad läsning och ha en härlig vår och påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar