söndag 17 augusti 2014

Länkkärlek - vecka 33

En typ av inlägg jag tänkte kunde vara kul för alla som läser det - för vem älskar inte lite länkar från den gångna veckan? Lite blandat med nyheter (både gamla och nya, för ibland kan jag ligga lite efter), blogginlägg, videos, artiklar och så mycket mer. Självklart handlar alla länkar på något sätt om böcker!

1. Cassandra Clare har avslöjat titlarna för novellerna i den uppkommande Shadowhunter Academy serien! Läs mer HÄR!

2. Intervju med Rick Riordan om hans nya bok Percy Jackson's Greek Gods. Läs den HÄR!

3. Book Trailern till Mortal Heart av Robin LaFevers! Längtar!





4. Känner igen mig i så mycket från den här videon! Känner också för att använda vissa av fraserna IRL. ^^

3 kommentarer:

  1. Åh tjejen i sista videon som läser i hissen är så jag! Brukar läsa på vägen till och från jobbet eller skolan, och många gånger har det hänt att jag skrattat högt åt något i boken. Sorgliga böcker undviker jag av princip att läsa bland främlingar dock.

    SvaraRadera
  2. Jag hade ingen aning om att Cassandra Clare skulle skriva ännu fler böcker om Shadowhunters, det börjar bli en hel del nu. Sista videon är ju bara för rolig! :)

    SvaraRadera
  3. Åh sista videon <3 Helt underbar!

    SvaraRadera