tisdag 26 augusti 2014

26 augusti 1993

Det är datumet som jag föddes, vilket innebär att det är min 21:a födelsedag idag!!!!!

Har redan firat denna fina dag i helgen med min kära familj genom att gå på restaurang, bowla (klarade en strike!!!) och sedan gå på bio för att titta på Marvels senaste film, Guardians of the Galaxy! Som jag nu för övrigt räknar till mina favoritfilmer någonsin! I AM GROOT!


Btw, eftersom jag gärna vill fira min födelsedag tillsammans med alla mina trogna och fina läsare så kommer jag att ha en liten tävling! Den kommer upp i morgon och jag nu redan avslöja att priset är ett hemligt litet paket jag kommer att sätta ihop! 

Ha en bra dag! 

/Cecilia

11 kommentarer:

  1. Grattis!! Och jag hoppas att du får en superfindag! <3 :)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på födelsedagen!
    Hoppas att du har firat ordentligt i dag också!

    SvaraRadera
  3. Grattis! 93 var ett fint år ;)

    SvaraRadera
  4. Åh, grattis grattis grattis Cecilia!! <3 Hoppas du har haft en awesome födelsedag! Och mycket bokiga paket hoppas jag ;)

    SvaraRadera
  5. Kanske lite seent att säga med GRATTIS I EFTERSKOTT! :D

    SvaraRadera