torsdag 25 juni 2015

21 påståenden om mig

Hittade denna enkät hos Boktok73 och tyckte den verkade kul - så här kommer lite fakta om mig. ^^

Jag heter  Cecilia
Jag är för tillfället  framför datorn hemma
Jag är bra på  planera och sedan aldrig genomföra mina planer
Jag tycker inte om  vara obekväm
Jag är dålig på  att skriva dåliga saker om mig själv, eftersom jag tror att allt kan utvecklas och bli bättre
Jag läser  The Storyspinner och Endlessly just nu
Jag gillar när  det är ordning i mitt liv och jag är lycklig
Jag sjunger inte längre
Jag älskar  mina böcker
Jag är inte speciellt bra på  att hålla ordning i mitt rum - böcker överallt
Jag föredrar  te och varm choklad framför kaffe
Jag tycker om  min familj
Jag är beroende av  böcker
Jag har på mig  arbetskläder aka mina vanliga kläder
Jag dricker  te just nu
Jag lyssnar på  ljudet av en tv-serie medan jag skriver detta
Jag blir arg på  någon, vilket aldrig händer. 
Jag blir rädd av  mörka källare
Jag önskar  att jag hade mer tid att läsa
Jag är pinsamt dålig på  skriva recensioner just nu
Jag är uppväxt  på landet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar