söndag 28 oktober 2012

Stacking the Shelves [5]

Börjat hos Tyngasreviews så handlar Stacking the Shelves allt om att dela med sig av de böcker som man har fått, lånat från biblioteket eller någon vän, köpt i en butik eller online, recensionsexemplar eller kanske visa upp någon e-bok som man råkat ut för under veckan som gått!


Om Jag Stannar av Gayle Forman är en bok jag har velat läsa ganska länge, att den är lite tunnare är också ett plus då man vill läsa lite kortare berättelser ibland.
The Goddess Test av Aimée Carter, första boken med temat grekisk mytologi. Jag bara älskar omtolkningar och hoppas att jag kommer att gilla denna!
Årets Höjdpunkt vad gäller nya böcker! The Mark of Athena (Heroes of Olympus #3) av Rick Riordan! This is real love. <3

Blev inte så många böcker denna vecka, bara några reservationer. Och jag har dessutom redan läst ut en av dem. Gissa vilken? :-P

Jag har dessutom funderat på att göra en egen layout för bloggen, har även lite tankar på att förändra recensionernas upplägg. Några förslag?

Recensioner som ska komma upp nästa vecka:
The Girl in the Clockwork Collar av Kady Cross
Timeless av Gail Carriger
I Am Number Four av Pittacus Lore
My Soul to Take av Rachel Vincent
Gorlans Ruiner av John Flanagan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar